-30% na Modę z wyprzedaży👖
-30% na Modę z wyprzedaży👖
Skopiuj kod:
MODA5030
00
Godz.
00
Min.
00
Sek.
Odbierz rabat

Kiedy otrzymam zwrot należności za zwrot?

Zwrot zostanie zainicjowany w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki przez kuriera - zawsze zgodnie z metodą płatności wybraną przez Ciebie przy składaniu zamówienia.

Nie otrzymałeś/łaś potwierdzenia, że zwrot do nas dotarł?

Nie martw się - zwrot zostanie potwierdzony e-mailem dopiero po jego opracowaniu. To może potrwać kilka dni. Jeśli widzisz w statusie przesyłki, że Twoja paczka dotarła do naszego magazynu, daj nam proszę 14 dni na opracowanie zwrotu.

Kwota zwracanej należności jest błędna?

Na twoje konto nie zwrócono pełnej należnej kwoty? Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, abyśmy mogli to sprawdzić.
Przykład: Jeśli zrealizowałeś/łaś kartę podarunkową z minimalną ceną zakupu w swoim zamówieniu, Twój zwrot może oznaczać, że wartość zamówienia spadła poniżej minimalnej wymaganej kwoty i został on usunięty z zamówienia. Przykładowo: w zamówieniu na towary o wartości 200 PLN skorzystałeś z bonu 15 PLN, który można zrealizować od kwoty 150 PLN. Jeśli teraz zwrócisz towar o wartości większej niż 50 PLN Twój kupon nie zostanie zrealizowany i wygaśnie.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Anulowałeś/łaś zamówienie?

Jeśli anulowałeś/łaś zamówienie lub produkt nie jest dostępny należność zostanie zwrócona w ciągu kilku dni roboczych. Wyjaśniamy tutaj, w jaki sposób można anulować zamówienie.

Zwrot należności zostaje zaksięgowany zgodnie z metodą płatności:

Za pobraniem:
prosimy o przesłanie danych bankowych drogą mailową na adres: sklep@pinkorblue.pl
Przedpłata:
otrzymasz zwrot na konto bankowe, z którego dokonałaś/łeś przelewu. W ciągu 5 dni roboczych można zobaczyć należność na koncie.
PayPal:
zwrot trafi na Twoje konto PayPal.
Karta kredytowa:
należność zostanie zwrócona na obciążoną kartę kredytową. Zwrot jest widoczny na następnym wyciągu z karty kredytowej. Może się zdarzyć, że data zwrotu pokryje się z datą płatności.

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas