Ze względu na zaistniałe okoliczności może dojść do dodatkowych opóźnień w realizacji zamówień. Swoją przesyłkę możesz śledzić na stronie dpd.
Zwrot towaru
Otrzymałem/łam nieprawidłowy produkt

Otrzymałaś/łeś błędny produkt lub dodatkowy przedmiot, którego nie zamówiłaś/łeś? Przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o zwrot niewłaściwego towaru i odnotowanie na formularzu zwrotu,...więcej

Mój wózek zostanie wysłany do naprawy. Czy sklep internetowy oferuje na ten czas wózki zastępcze?

Z naszą gwarancją mobilności oferujemy dodatkową usługę, jaką jest wypożyczalnia wózków. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u nas wózka i potrzeby przekazania go do serwisu...więcej

Otrzymany produkt jest wadliwy lub niekompletny?

Bardzo nam przykro. Czasami zdarza się, że artykuł posiada wadę, o której nie wiedzieliśmy lub jego dostawa jest niekompletna. W takich przypadkach masz oczywiście prawo zareklamować...więcej

Zwrot produktu - krok po kroku

Koszty zwrotu towaru ponosi sklep. Chętnie zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze przesyłkę spod wskaznego przez Ciebie adresu lub prześlemy Ci etykietę zwrotną drogą mailową,...więcej

W jaki sposób otrzymam nowy formularz zwrotu?

Otrzymałaś/łeś przesyłkę z pinkorblue.pl? Jeśli nie posiadasz formularza zwrotu możesz go pobrać tutaj. Twoja przesyłka została nadana bezpośrednio przez producenta? Prosimy o kontakt...więcej

Kiedy otrzymam zwrot należności za zwrot?

Zwrot zostanie zainicjowany w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki przez kuriera - zawsze zgodnie z metodą płatności wybraną przez Ciebie przy składaniu zamówienia. Nie otrzymałeś/łaś...więcej

Jak mogę wymienić produkt?

Nie jesteśmy w stanie automatycznie wymienić artykułów, dlatego bezpośrednia wymiana otrzymanego towaru na inny produkt dostępny w naszym sklepie nie jest niestety możliwa. W przypadku...więcej

Jak mogę zrezygnować z zakupów?

Wszystkie szczegóły dotyczące rezygnacji z zakupionego towaru znajdziesz na naszej stronie w zakładce "Odstąpienie od umowy". Więcej informacji Zwrot produktu -...więcej

100 dni na zwrot towaru

Niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, oferujemy Ci możliwość bezpłatnego zwrotu towaru w ciągu 100 dni. Warunkiem jest założenie konta klienta i dokonanie zakupów...więcej

Jak mogę odesłać produkt?

Przesyłkę możesz przekazać zamówionemu przez nas kurierowi lub nadać ją w punkcie odbioru DPD. Dostępne punkty odbioru znajdziesz tutaj. Twoja przesyłka pochodziła bezpośrednio od...więcej