Otrzymałaś/łeś błędny produkt lub dodatkowy przedmiot, którego nie zamówiłaś/łeś? Przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o zwrot niewłaściwego towaru i odnotowanie na formularzu zwrotu,...więcej
Z naszą gwarancją mobilności oferujemy dodatkową usługę, jaką jest wypożyczalnia wózków. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u nas wózka i potrzeby przekazania go do serwisu...więcej
Bardzo nam przykro. Czasami zdarza się, że artykuł posiada wadę, o której nie wiedzieliśmy lub jego dostawa jest niekompletna. W takich przypadkach masz oczywiście prawo zareklamować...więcej
Koszty zwrotu towaru ponosi sklep. Chętnie zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze przesyłkę spod wskaznego przez Ciebie adresu lub prześlemy Ci etykietę zwrotną drogą mailową,...więcej
Otrzymałaś/łeś przesyłkę z pinkorblue.pl? Jeśli nie posiadasz formularza zwrotu możesz go pobrać tutaj. Twoja przesyłka została nadana bezpośrednio przez producenta? Prosimy o kontakt...więcej
Zwrot zostanie zainicjowany w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki przez kuriera - zawsze zgodnie z metodą płatności wybraną przez Ciebie przy składaniu zamówienia. Nie otrzymałeś/łaś...więcej
Nie jesteśmy w stanie automatycznie wymienić artykułów, dlatego bezpośrednia wymiana otrzymanego towaru na inny produkt dostępny w naszym sklepie nie jest niestety możliwa. W przypadku...więcej
Wszystkie szczegóły dotyczące rezygnacji z zakupionego towaru znajdziesz na naszej stronie w zakładce "Odstąpienie od umowy". Więcej informacji Zwrot produktu -...więcej
Niezależnie od ustawowego prawa do odstąpienia od umowy, oferujemy Ci możliwość bezpłatnego zwrotu towaru w ciągu 100 dni. Warunkiem jest założenie konta klienta i dokonanie zakupów...więcej
Zakupy w pinkorblue.pl są bezpieczne i wygodne. Możesz zwrócić wszystkie lub część zakupionych produktów bez podania powodu - jeśli założysz Konto Klienta, masz 100 dni na zwrot. My...więcej