Zamówienia
Kiedy otrzymam moje babypoints?

Twoje babypoints zostaną przypisane do Twojego konta klienta 14 dni po wysłaniu zamówienia. Wkrótce po złożeniu zamówienia w zakładce "Moje babypoints" zobaczysz wstępnie zarejestrowane...więcej

Mam pytanie do produktu i potrzebuję pomocy. Czy możecie mi pomóc?

Obecnie nie jesteśmy w stanie zaoferować indywidualnego doradztwa w zakresie ponad 100.000 artykułów dostępnych w ofercie naszego sklepu internetowego. Aby znaleźć odpowiedni artykuł...więcej

Jak mogę wymienić produkt?

Nie jesteśmy w stanie automatycznie wymienić artykułów, dlatego bezpośrednia wymiana otrzymanego towaru na inny produkt dostępny w naszym sklepie nie jest niestety możliwa. W przypadku...więcej

Jakie są zalety założenia konta klienta w pinkorblue.pl?

Po założeniu konta klienta, możesz skorzystać z: 100-dniowego darmowego zwrotu produktu, wygodnego logowania się bez konieczności wprowadzania nowych danych dla przyszłych zamówień,...więcej

Jak mogę otrzymać kopię rachunku?

Rachunek jest wysyłany drogą mailową w załączniku wiadomości potwierdzającej wysyłkę. Do każdej przesyłki zostanie wystawiony osobny dowód sprzedaży. Nie jest możliwe otrzymanie jednego...więcej

Jak mogę założyć konto klienta?

To bardzo proste! Przejdź do "Moje konto" w prawym górnym rogu i kliknij na "Zarejestruj się teraz". Wypełnij wszystkie pola oznaczone *. Wybierz hasło i potwierdź...więcej

Produkt został wyprzedany! Kiedy mogę zamówić go ponownie?

Kliknij w opcję "Powiadom, gdy dostępny" i zarejestruj się za pomocą adresu e-mail. Poinformujemy Cię, gdy tylko artykuł będzie ponownie dostępny.więcej

Produkt jest wadliwy lub uszkodzony?

Bardzo nam przykro. Czasami zdarza się, że artykuł posiada wadę, o której nie wiedzieliśmy lub jego dostawa jest niekompletna. W takich przypadkach masz oczywiście prawo zareklamować...więcej

Czy mogę zamówić bez konta klienta w pinkorblue.pl?

Tak, można również złożyć zamówienie jako gość bez osobistego konta klienta. Dodałeś już produkty do koszyka? Teraz możesz rozpocząć proces zamawiania. Wybierz opcję "Zakupy...więcej

Otrzymałem/łam nieprawidłowy produkt

Otrzymałaś/łeś błędny produkt lub dodatkowy przedmiot, którego nie zamówiłaś/łeś? Przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o zwrot niewłaściwego towaru i odnotowanie na formularzu zwrotu,...więcej

Moja lista ulubionych produktów

Otrzymuj prezenty od swoich bliskich, o których marzysz! Możesz tworzyć listy produktów na różne okazje i dzielić się nimi z przyjaciółmi. Podoba mi się artykuł, ale nie zdecydowałam...więcej

Anulacja lub zmiana zamówienia

Niestety nie mamy możliwości dokonania zmian w złożonym już zamówieniu. Anulacja zamówienia: po złożeniu zamówienia możesz je anulować w ciągu 60 minut, kontaktując się telefonicznie...więcej

Jak mogę zmienić adres?

W zakładce "Moje konto" możesz zmienić adres wysyłki i do rachunku, dodać nowy adres lub ustawić adres domyślny. Już zamówiłaś/łeś produkty, ale chciałabyś/chciałbyś, aby...więcej

Złożenie zamówienia

Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym, dodaj wybrane produkty do koszyka. Orientacyjny czas dostawy jest wyświetlany przy każdym z produktów. W koszyku znajdziesz listę wybranych...więcej

Moje zamówienia

Wkrótce po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem zamówienia. Jeśli posiadasz konto klienta możesz sprawdzić status zamówienia w zakładce "Moje zamówienia"....więcej