-15% na zabawki z wyprzedaży⚽
-15% na zabawki z wyprzedaży⚽
Skopiuj kod:
SALE9684
00
Godz.
00
Min.
00
Sek.
Odbierz kupon

Moje zamówienia

Wkrótce po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem zamówienia.
Jeśli posiadasz konto klienta możesz sprawdzić status zamówienia w zakładce "Moje zamówienia". Powiadomimy Cię również drogą mailową, gdy przesyłka opuści nasz magazyn, a także prześlemy link do śledzenia przesyłki. Śledzenie paczki jest możliwe od momentu jej zeskanowania na terenie Polski. Wyślemy Ci potwierdzenie drogą mailową każdego, przyjętego zamówienia. Jeśli posiadasz konto w pinkorblue.pl, znajdziesz tam historię swoich zamówień. Kliknij na "Wyświetl zamówienie", aby zobaczyć szczegóły zamówienia takie jak adres dostawy, sposób płatności i status wysyłki.

Zmieniłaś/łeś adres?

Po złożeniu zamówienia nie można dokonać korekty adresu dostawy. Możesz je anulować w ciągu 60 minut kontaktując się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wiadomość e-mail do naszego BOK w tym czasie nie jest wystarczająca.

Niestety, zamówień nie można anulować poza godzinami pracy. W razie potrzeby należy później złożyć nowe zamówienie z nowym adresem.

Z terenu Unii Europejskiej (UE) i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) masz swobodny dostęp do naszych sklepów internetowych przeznaczonych dla mieszkańców EOG. Dostawa z naszego polskiego sklepu jest możliwa tylko na terenie Polski. Jeśli chcesz otrzymać rachunek na adres poza Polską, wprowadź najpierw polski adres dostawy jako adres do rachunku. Jeśli po złożeniu zamówienia skontaktujesz się z nami, chętnie wystawimy rachunek z zagranicznym adresem rozliczeniowym. Można się z nami skontaktować mailowo na adres sklep@pinkorblue.pl lub telefonicznie pod numerem (22) 524 41 83 w godzinach pracy naszego Biura Obsługi Klienta.

Jeśli życzysz sobie dostawy do kraju innego niż Polska, po prostu złóż zamówienie w jednym z naszych międzynarodowych sklepów internetowych:

Austria | Szwajcaria/Liechtenstein | Francja | Niderlandy | Belgia | Dania | Finlandia | Norwegia | Szwecja | Niemcy | Włochy | Hiszpania | Republika Czeska/Słowacja


Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas