-10% na Wózki i więcej* ☀️
-10% na Wózki i więcej* ☀️
Skopiuj kod:
KOLKA4847
00
godz.
00
min.
00
sek.
Odbierz rabat

FAQ

Spis treści

  1. Moje Konto i newsletter
  2. Zamówienia
  3. Dostawa
  4. Odstąpienie od umowy / Zwroty
  5. Płatność
  6. Bezpieczeństwo
  7. Kupony rabatowe
  8. Gwarancja bezpieczeństwa
  9. Poradnik zakupowy
  10. Obsługa Klienta

Moje Konto i newsletter

Jak mogę założyć Konto Klienta?
To bardzo proste. U góry po prawej stronie znajdą Państwo zakładkę "Moje konto". Po kliknięciu na nią prosimy postępować zgodnie z kolejnymi krokami rejestracji. Konto można założyć również w trakcie składania zamówienia, po dodaniu produktów do koszyka i przejściu do kasy.

Jakie korzyści niesie ze sobą założenie Konta Klienta?
Po dokonaniu rejestracji możesz zalogować się w naszym sklepie i w prosty i szybki sposób dokonać zakupów. Ponadto otrzymasz dostęp do historii złożonych zamówień. Konto umożliwia również stworzenie listy ulubionych produktów.

Czy mogę dokonać zakupów bez zakładania Konta Klienta?
Tak, zamówienie w naszym sklepie można złożyć nie będąc zarejestrowanym użytkownikiem. Po dodaniu produktów do koszyka i kliknięciu ikonki "Dalej" należy wybrać opcję "Zakupy jednorazowe".

Nie pamiętam hasła do mojego konta. Co należy zrobić?
W prawym górnym rogu kliknij "Moje Konto" a następnie "Nie pamiętasz hasła?" lub bezpośrednio na ten link. Kolejny krok to wprowadzenie podanego podczas rejestracji adresu e-mail, na który przesłana zostanie wiadomość z linkiem umożliwiającym utworzenie nowego hasła. Jeśli w ciągu najbliższych kilku minut nie otrzymasz wiadomości z danymi dostępu do konta, upewnij się, czy posiadasz konto w naszym sklepie. Jeśli nie, istnieje możliwość dokonania jednorazowej rejestracji podczas składania zamówienia. Adres e-mail oraz hasło podane w czasie rejestracji umożliwi dostęp do konta w przyszłości.
Jeśli są Państwo pewni, że dokonali rejestracji w naszym Sklepie, prosimy sprawdzić czy wprowadzony adres e-mail jest zgodny z adresem podanym w czasie rejestracji. Jeśli pomimo zgodności danych mailowych nie otrzymali Państwo maila zwrotnego i nadal mają problem z zalogowaniem się, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: sklep@pinkorblue.pl

Jak mogę zmienić adres wysyłki dla kolejnych zamówień?
Po zalogowaniu się, w zakładce "Moje konto" znajduje się punkt "Adres wysyłki". W tym miejscu należy dokać zmiany adresu lub dodać nowy.

Jak mogę zmienić mój adres email oraz hasło?
Po zalogowaniu do panelu "Moje Konto" wybierz punkt "Moje dane użytownika" lub w okienku "Hasło i adres email" kliknij "zmień".

Chciałabym zamówić newsletter. Co należy zrobić?
Formularz zamówienia newslettera znajdziesz tutaj. W każdej chwili możliwa jest również rezygnacja z prenumeraty newslettera.

Chcę zrezygnować z prenumeraty newslettera! Jak to zrobić?
Wystarczy kliknąć tutaj a następnie w polu E-mail wpisać adres mailowy, który został podany podczas zapisywania się do newslettera. Kolejny krok to wybranie opcji "Zrezygnuj" i potwierdzenie jej kliknięciem w różowy prostokąt.

Zamówienia

Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia należy składać za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Aby dokonać zamówienia na stronie naszego Sklepu wystarczy dodać do koszyka wybrane produkty, a następnie kliknąć na "Dalej" oraz wypełnić wszystkie wymagane pola. Prosimy zwrócić szczególną uwagę na oferowane formy płatności (przedpłata, sofortbanking, PayPal, karta kredytowa, za pobraniem), ponieważ ich zmiana po odesłaniu zamówienia nie będzie możliwa. Szczegółowe informacje na temat rodzajów płatności zawarliśmy również w naszym Regulaminie. Po wpłynięciu zamówienia do naszego systemu, na podany podczas składania zamówienia adres mailowy wysyłamy potwierdzenie złożonego zamówienia

Jakie produkty oferuje pinorblue.pl?
Pinkorblue.pl posiada w swojej ofercie artykuły dla dzieci i niemowląt. Aktualnie posiadamy w swoim asortymencie ponad 100.000 produktów znanych i cenionych producentów. Pinkorblue.pl oferuje następujące grupy produktów:


· Wózki i nosidełka
· Foteliki samochodowe i rowerowe
· Artykuły do pielęgnacji niemowląt
· Artykuły do karmienia
· Wyposażenie pokoiku dziecięcego
· Zabawki
· Ubranka dla dzieci oraz odzież ciążową

Wskazówka: Zapisz się do naszego newslettera, a otrzymasz rabat w wysokości 40 zł na pierwsze zakupy!

Otrzymałam/em uszkodzony produkt. Co należy zrobić?
W przypadku wadliwego produktu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem sklep@pinkorblue.pl. Nasi pracownicy poinformują Cię o dalszym postępowaniu. Podstawą zwrotu jest szczegółowe wypełnienie formularza zwrotu ze wskazaniem wady produktu. Formularz należy dołączyć do paczki. Załączenie formularza zwrotu nie jest warunkiem skutecznego wykonania zwrotu. Jeśli produkt nie będzie wykazywał śladów użycia, zostanie wymieniony na nowy. Produkty używane wysyłane są do producenta w celu naprawy. Zasada ta jest stosowana niezależnie od przysługującego wszystkim Klientom, uregulowanego ustawowo prawa zwrotu. Więcej informacji na temat prawa zwrotu towaru oraz reklamacji znajdziesz w Regulaminie naszego Sklepu.

Jak mogę znaleźć interesujące mnie produkty w sklepie pinkorblue.pl?
Jest wiele możliwości szybkiego znalezienia interesującego Cię produktu. Nazwę produktu można wpisać bezpośrednio w pole wyszukiwarki lub wyszukać według dostępnych na stronie kategorii i opcji ich filtrowania. Trzecią możliwością jest wyszukanie produktu z pomocą listy producentów.

Nie mieszkam w Polsce. Czy mimo to mogę złożyć zamówienie?
Sklep pinkorblue.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Nasza firma posiada jednak również sklepy w kilkunastu krajach europejski. Zapraszamy do odwiedzenia naszych sklepów w:


· Niemczech
· Austrii
· Szwajcarii
· Belgii
· Holandii
· Francji
· Włoszech
· Szwecji
· Finlandii
· Czechach
· Danii
· Hiszpanii

Interesujący mnie produkt jest niedostępny. Kiedy będę mogła/mógł go ponownie zamówić?
Na stronie z opisem interesującego Cię produktu kliknij "Powiadom, gdy dostępny" i wypełnij formularz. Poinformujemy Cię, jak tylko dany produkt będzie ponownie dostępny w naszym sklepie.

Złożyłam/em zamówienie w sklepie pinkorblue.pl. W jaki sposób mogę jeszcze coś do niego dodać?
Zmiany w zamówieniu można dokonać wyłącznie w przypadku zamówień opłacanych za pośrednictwem "przedpłaty". W przypadku innych form płatności dodawanie produktów jest niemożliwe. Jeśli wybrałaś/łeś przedpłatę, prosimy o krótką wiadomość e-mail z informacją o interesującym Cię produkcie wraz z numerem zamówienia. Wybrany produkt zostanie dodany do Twojego zamówienia, o ile nie zostało ono już zrealizowane.

Chciałabym/chciałbym anulować moje zamówienie. Co należy zrobić?
Prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia oraz imieniem i nazwiskiem zamawiającego. Po otrzymaniu wiadomości anulujemy zamówienie.
Anulowanie zamówienia staje się niemożliwe z chwilą nadania zamówieniu statusu "W realizacji".

Dostawa

Ile kosztuje dostawa?

Dostawy realizujemy przy współpracy z firmą kurierską DPD.

Koszty wysyłki:

Kraj przeznaczenia

Kurier

Koszty wysyłki

Czas dostawy
(dla produktów dostępnych w magazynie sklepu)

Polska

DPD

20 zł (Zamówienia o wartości poniżej 150 zł)

gratis (Zamówienia o wartości powyżej 150 zł)

3 do 5 dni roboczych*

*Czas dostawy liczony jest od momentu zaksięgowania płatności na koncie sklepu. W przypadku przesyłek pobraniowych koszt dostawy niezależnie od wartości zamówienia wzrasta o 5 zł.

Otrzymana przesyłka jest niekompletna. Co może być tego przyczyną?

Nasz sklep dysponuje dwoma magazynami. Jeśli zamówione produkty znajdowały się w dwóch różnych magazynach, dostawa drugiego produktu (z uwagi na dalszą lokalizację magazynu) następuje z reguły dzień później. Przyczyną doręczenia niekompletnej przesyłki może być również niedostępność produktu w chwili jego pakowania. Informację taką umieszczamy na rachunku do zamówienia, przesyłanym w dniu nadania przesyłki.

Złożyłam/em zamówienie. Dlaczego nie otrzymuję przesyłki?
Prosimy sprawdzić wybraną formę płatności i upewnić się, że należność została przelana na nasze konto. Jeśli płatności dokonano pod innym nazwiskiem prosimy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu podania danych osoby, która dokonała przelewu. W każdym innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym sklepem.

Czy mogę śledzić przesyłkę?
Tak, po nadaniu paczki nasz sklep wysyła drogą mailową automatyczne powiadomienie z numerem przesyłki.

Czy mogę odebrać zakupione produkty osobiście?
Niestety ze względów logistycznych nie ma możliwości osobistego odbioru paczki.

Odstąpienie od umowy / Zwroty

Jak przebiega procedura zwortu?
Aby zwrócić produkt należy wypełnić formularz zwrotu dołączony do przesyłki i spakować go do kartonu wraz ze zwracanym produktem. Następnie na adres sklep@pinkorblue.pl przesłać krótką informację mailową o chęci odstąpienia od umowy zakupu i wraz z pracownikiem Biura Obsługi Klienta ustalić dogodny termin odbioru przesyłki na koszt sklepu. Klient ma prawo do odstąpienia od zawartej ze Sprzedawcą umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Gdzie znajdę informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy?
Informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj.

Otrzymałem niewłaściwy produkt! Co należy zrobić?
Prosimy o przesłanie krótkiej wiadomości na adres (sklep@pinkorblue.pl). Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji, dotyczących dalszego postępowania.

Otrzymałem uszkodzony produkt. Co należy zrobić?
W przypadku wadliwego produktu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem (sklep@pinkorblue.pl). Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji, dotyczących dalszego postępowania.

Płatność

Jakie formy płatności oferuje pinkorblue.pl?

Oferujemy następujące formy płatności:

• Przedpłata
• Sofortbanking
• Płatność kartą kredytową  (Visa, Mastercard)
• PayPal
• Płatność za pobraniem

Jak mogę dokonać przedpłaty?

Prosimy o przelanie należności wynikającej ze złożonego zamówienia na nasze konto. Po dokonaniu zakupów otrzymają Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

Mail zawierać będzie sumę należności, dane do przelewu oraz numer zamówienia, który należy wpisać w tytule przelewu.

Dane do przelewu:

Babymarkt.de GmbH
Wulfshofstr. 22
44-149 Dortmund

Bank Pekao S.A.: 20 1240 1053 1111 0010 4451 6186

Wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu.


W jaki sposób działa sofortbanking?

Sofortbanking jest bezpośrednią metodę płatności opartą na przelewie elektronicznym.

Przy pomocy sofortbanking zlecają Państwo już podczas zamówienia przeprowadzenie

przelewu na określoną kwotę z Państwa konta.

Państwa korzyści:

• Szybka wysyłka towarów

• Brak konieczności rejestracji
• Logowanie przy pomocy Państwa danych konta online banking
• Brak konieczności posiadania karty kredytowej
• Sprawdzana przez TÜV ochrona danych osobowych
• Pewny proces weryfikacji płatności
• Promocje cenowe w sklepach partnerskich

Więcej informacji na temat sofortbanking znajdą Państwo na stronie: https://www.sofort.com/pol-PL


Jak mogę dokonać płatności kartą kredytową?


Płatności mogą Państwo dokonać również przy użyciu karty kredytowej VISA lub Mastercard. Podczas składania zamówienia wystarczy podać numer karty kredytowej. Numer ten zostanie zaszyfrowany i przekazany do systemu płatności elektronicznej.

W dniu złożenia zamówienia dokonana zostanie autoryzacja środków na Państwa karcie kredytowej, natomiast w dniu nadania przesyłki Karta zostanie obciążona kwotą równą wartości wysłanych produktów.

Maksymalna wartość zamówienia w przypadku płatności kartą kredytową wynosi 5000 zł.

Jeśli zdecydują się Państwo na płatność przy użyciu karty kredytowej, nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych opłat ze strony Sklepu.


Czym jest PayPal?

PayPal jest systemem płatności online.

Kupujący mogą za jego pomocą płacić wygodnie i bezpiecznie w sklepach internetowych na całym świecie. Sprzedającym umożliwia on z kolei akceptację płatności za sprzedane przedmioty.

PayPal korzysta z istniejącej infrastruktury finansowej rachunków bankowych oraz kart kredytowych i jest działającym w czasie rzeczywistym globalnym systemem płatności, dostępnym obecnie w ponad 190 krajach i regionach.

Płacąc za zakupy w systemie PayPal, nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych opłat. Jedynym wyjątkiem są transakcje obejmujące przeliczenie walut.

Po zarejestrowaniu się w systemie PayPal będą Państwo mogli szybko i bezpiecznie dokonywać transakcji w naszym Sklepie. Maksymalna wartość zakupów przy wyborze płatności PayPal wynosi 5000 zł.

W dniu złożenia zamówienia dokonana zostanie autoryzacja środków na Państwa koncie PayPal, natomiast w dniu nadania przesyłki konto zostanie obciążona kwotą równą wartości wysłanych produktów.

Dalsze informacje dotyczące systemu PayPal znajdą Państwo na stronie: http://www.paypal.pl


Czy za przesyłkę mogę zapłacić przy odbiorze?

Składając zamówienie w naszym sklepie mogą Państwo skorzystać z formy płatności za pobraniem i uiścić należność za zamówinie w dniu dostawy towaru wręczając ją kurierowi. W przypadku wysyłek pobraniowych koszt dostawy niezależnie od wartości zamówienia wzrasta o 5 zł.


Bezpieczeństwo

W jaki sposób sklep poświadcza swoją wirygodność i wypłacalność?
Sklep pinkorblue.pl od 2012 roku nieprzerwalnie uczestniczy w programie Rzetelna Firma, który potwierdza brak niespłaconych zobowiązań notowanych w Krajowym Rejestrze Długów BIG SA.

Gdzie znajdę informacje dotyczące Polityki prywatności?
Informacje dotyczące Polityki prywatności znajdziesz tutaj.

Czy moje dane są odpowiednio chronione?
Tak, ponieważ ochrona Państwa danych osobowych jest dla nas szczególnie ważna. Transfer danych, następujący podczas składania zamówienia kodowany jest za pomocą certyfikatów SSL, które gwarantująca niezawodną ochronę Twoich danych.

Gdzie znajdę regulamin sklepu pinkorblue.pl?
Regulamin naszego sklepu znajdziesz tutaj.

Kupony rabatowe

Gdzie należy wpisać kod kuponu rabatowego?
Kod rabatowy należy wpisać w koszyku w polu "Podaj kod kuponu" a następnie kliknąć przycisk "Zatwierdź".
Podczas wpisywania kodu upewnij się, że:

•    podczas kopiowania lub wpisywania w kodzie nie pojawiła się dodatkowa spacja
•    pisowania wielkich bądź małych liter została zachowana
•    osiągnięto minimalną wartość zamówienia, a w koszyku znajdują się produkty marek i kategorii objętych akcją rabatową!
•    w jednym zamówieniu użyto wyłącznie jednego kodu. Kody rabatowe nie sumują się.
•    kody rabatowe nie podlegają wymianie na gotówkę.
•    zagubione kody nie podlgają wymianie na nowe.

Jak mogę usunąć wpisany w koszyku kod rabatowy?
Kupon możesz usunąć w koszyku klikając na "Usuń" po prawej stronie wpisanego kodu.

Kupon nie działa! Co należy zrobić?
Upewnij się, że osiągnięto minimalną wartość zamówienia. Sprawdź datę ważność kodu. Być może w koszyku znajdują się produkty lub marki nie objęte promocją rabatową? Jeśli twój zakup spełnia warunki zawarte w regulaminie akcji rabatowej, a kupon nadal nie działa, wyślij nam swój kod rabatowy drogą mailową: (sklep@pinkorblue.pl). Jeśli stwierdzimy błąd techniczny po stronie sklepu, dodamy kupon ręcznie do Twojego zamówienia.

Gwarancja bezpieczeństwa

Czym jest gwarancja bezpieczeństwa wydawana przez pinkorblue.pl?

Jednym z najważniejszych kryteriów podczas wyboru fotelika samochodowego jest – bezpieczeństwo. Jeżeli brali Państwo udział w wypadku samochodowym, chętnie służymy Państwu pomocą. Również podczas drobnej stłuczki w foteliku samochodowym mogą powstać niewielkie rysy. Te czȩsto niewidoczne gołym okiem uszkodzenia mogą znacznie wpłynąć na bezpieczeństwo danego fotelika samochodowego. Oferujemy Państwu bezpłatną wymianę fotelika uczestniczącego w wypadku na nowy – w ciągu dwóch lat od dokonania zakupu w naszym sklepie.

* Gwarancja bezpieczeństwa obejmuje zamówienia złożone od dnia 21.07.2014r. Foteliki samochodowe zakupione przed tą datą nie podlegają bezpłatnej wymianie. Gwarancją bezpieczeństwa nie są również objęte foteliki z kategorii Podstawki/Podwyższenia samochodowe.

Poradnik zakupowy

Czym jest poradnik zakupowy?

Potrzebujesz pomocy przed zakupem? Szukasz informacji, które pomogą Ci dokonać właściwego wyboru wózka, fotelika lub nosidełka? Zajrzyj do naszego poradnika zakupowego.

Obsługa Klienta

Mam pytanie! Jak mogę się z Wami skontaktować?
Kontakt z naszym sklepem możliwy jest pod adresem sklep@pinkorblue.pl lub pod numerem telefonu +48 22 524 41 83 (Infolinia czynna od poniedziałku do czwartku w godz. 09:00-16:00 oraz w piątek w godz. 09:00-15:00 / Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora według aktualnego cennika).
Alternatywnie zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego.