-10% rabatu na foteliki 💺
-10% rabatu na foteliki 💺
Skopiuj kod:
FOT4944
00
godz.
00
min.
00
aek.
Odbierz rabat

Jak mogę zmienić adres?

W zakładce "Moje konto" możesz zmienić adres wysyłki i do rachunku, dodać nowy adres lub ustawić adres domyślny. Już zamówiłaś/łeś produkty, ale chciałabyś/chciałbyś, aby paczka została doręczona na inny adres? Niestety nie możemy zmienić adresu dostawy dla istniejących zamówień, ponieważ są one powiązane z ochroną kupującego w Klarna i PayPal. Po złożeniu zamówienia możesz je anulować w ciągu 60 minut kontaktując się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wiadomość e-mail do naszego BOK w tym czasie nie jest wystarczająca.

Niestety, zamówień nie można anulować poza godzinami pracy naszego biura. Jeśli zamówienie nie może zostać anulowane możesz odmówić przyjęcia przesyłki i tym samym odstąpić od umowy kupna. Towar wróci do nas, a my zwrócimy Ci wpłaconą za niego należność.

Chcesz złożyć zamówienie w innym kraju?

Z terenu Unii Europejskiej (UE) i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) masz swobodny dostęp do naszych sklepów internetowych przeznaczonych dla mieszkańców EOG. Dostawa z naszego polskiego sklepu jest możliwa tylko na terenie Polski. Jeśli chcesz otrzymać rachunek na adres poza Polską, wprowadź najpierw polski adres dostawy jako adres do rachunku. Jeśli po złożeniu zamówienia skontaktujesz się z nami, chętnie wystawimy rachunek z zagranicznym adresem rozliczeniowym. Można się z nami skontaktować mailowo na adres sklep@pinkorblue.pl lub telefonicznie pod numerem (22) 524 41 83 w godzinach pracy naszego Biura Obsługi Klienta.

Jeśli życzysz sobie dostawy do kraju innego niż Polska, po prostu złóż zamówienie w jednym z naszych międzynarodowych sklepów internetowych:

Austria | Szwajcaria/Liechtenstein | Francja | Niderlandy | Belgia | Dania | Finlandia | Norwegia | Szwecja | Niemcy | Włochy | Hiszpania | Republika Czeska/Słowacja

Przeprowadziłeś/łaś się i Twoja przesyłka nie mogła zostać dostarczona?

W takim przypadku przesyłka zostanie potraktowana jako zwrot, a my zwrócimy Ci należność w ciągu 14 dni.


Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas