Anulacja lub zmiana zamówienia

Niestety nie mamy możliwości dokonania zmian w złożonym już zamówieniu.

Anulacja zamówienia:

po złożeniu zamówienia możesz je anulować w ciągu 60 minut, kontaktując się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta. Wiadomość e-mail do naszego BOK w tym czasie nie jest wystarczająca. Niestety, zamówień nie można anulować poza godzinami pracy. W razie potrzeby należy później złożyć nowe zamówienie.
Jeśli Twoje zamówienie nie może zostać anulowane, możesz odmówić przyjęcia przesyłki lub zwrócić ją do nas w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Zmiana adresu dostawy:

Po złożeniu zamówienia, nie będziesz mógł/mogła samodzielnie zmienić adresu dostawy. Storniere deine Bestellung daher wie oben beschrieben und gib eine neue Bestellung auf. W takiej sytuacji należy anulować zamówienie w sposób opisany powyżej i złożyć nowe zamówienie. Jeśli Twoje zamówienie nie może być już anulowane, otrzymasz e-mail z informacją o wysyłce paczki. Jeśli Twój adres uległ zmianie i przesyłka nie może zostać dostarczona, zostanie potraktowana przez firmę kurierską jako zwrot, a my zwrócimy Ci należność.

Chcesz dodać coś do swojego zamówienia?

Produkty mogą być dodawane do zamówienia tylko wtedy, gdy wybrałeś metodę płatności "Przedpłata". Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta i informacje o dodatkowych produktach, które chcesz zamówić. Produkty mogą być dodane do Twojego zamówienia tylko wtedy, gdy nie zostało jeszcze opłacone.

Chcesz złożyć zamówienie w innym kraju?

Z terenu Unii Europejskiej (UE) i Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) masz swobodny dostęp do naszych sklepów internetowych przeznaczonych dla mieszkańców EOG. Dostawa z naszego polskiego sklepu jest możliwa tylko na terenie Polski. Jeśli chcesz otrzymać rachunek na adres poza Polską, wprowadź najpierw polski adres dostawy jako adres do rachunku. Jeśli po złożeniu zamówienia skontaktujesz się z nami, chętnie wystawimy rachunek z zagranicznym adresem rozliczeniowym. Można się z nami skontaktować mailowo na adres sklep@pinkorblue.pl lub telefonicznie pod numerem (22) 524 41 83 w godzinach pracy naszego Biura Obsługi Klienta.

Jeśli życzysz sobie dostawy do kraju innego niż Polska, po prostu złóż zamówienie w jednym z naszych międzynarodowych sklepów internetowych:

Austria | Szwajcaria/Liechtenstein | Francja | Niderlandy | Belgia | Dania | Finlandia | Norwegia | Szwecja | Niemcy | Włochy | Hiszpania | Republika Czeska/Słowacja


Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas