Otrzymałem/łam nieprawidłowy produkt

Otrzymałaś/łeś błędny produkt lub dodatkowy przedmiot, którego nie zamówiłaś/łeś?

Przepraszamy za pomyłkę.

Prosimy o zwrot niewłaściwego towaru i odnotowanie na formularzu zwrotu, że nie zamawiałaś/łeś otrzymanego produktu. Oczywiście zwrócimy Ci należność za zamówienie. Zwrot zostanie zainicjowany kiedy tylko przesyłka zostanie opracowana przez nasz dział reklamacji.
Jeśli nadal jesteś zainteresowany/na produktem prosimy o złożenie nowego zamówienia.



Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas