Śledzenie / Gdzie jest moja przesyłka / Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Orientacyjny czas dostawy produktów można znaleźć przy każdym z artykułów. Jak tylko przesyłka zostanie wysłana, otrzymasz potwierdzenie wysyłki pocztą elektroniczną. Jak tylko przesyłka trafi na teren Polski i zostanie wprowadzona do informatycznego systemu DHL, możesz śledzić status wysyłki.

Dlaczego moja przesyłka nie została jeszcze wysłana?

Chcemy, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. W wyjątkowych przypadkach lub przy szczególnych okazjach realizacja zamówień może potrwać nieco dłużej. Wówczas odpowiednia informacja zostanie wyświetlona w koszyku.

Czekam już długo na przesyłkę.

Proszę sprawdzić za pomocą linku do śledzenia, czy przesyłka nie została przypadkiem dostarczona do sąsiada lub czeka na odbiór w punkcie DHL. Jeśli tak nie jest, a status dostawy nie uległ zmianie od 5 dni, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że zamówienia opłacone za pomocą przedpłaty będą realizowane i wysyłane dopiero po otrzymaniu przelewu bankowego.

Czy mogę zmienić termin i miejsce dostawy przesyłki?

Jeśli paczka została już nadana i odebrana przez kuriera, możesz spróbować zmienić adres lub termin dostawy, kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską DHL lub za pośrednictwem naszego sklepu.
Niestety nie możemy zagwarantować, że zmiana będzie jeszcze możliwa.



Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami osobiście.

Napisz do nas
Skorzystaj z formularza kontaktowego. Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
Służymy pomocą. Prosimy o wyrozumiałość w przypadku wydłużonego oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Zadzwoń do nas